Assistant Manager Liu Jo Knokke

Locatie:
Contract:
Taal:
Werkervaring:
Knokke
Onbepaalde duur
Nederlands/Frans/Engels
Minimum 4 jaar
Jouw uitdaging

Liu Jo biedt geraffineerde en smaakvolle kleding voor trendy dames.
Het van origine Italiaanse modemerk is reeds in België vertegenwoordigd in monobrand shops te
Brussel, Antwerpen, Gent, Brugge, Roeselare, Hasselt, Luik, Maasmechelen Village(outlet) en Knokke.

Voor onze shop te Knokke zijn we op zoek naar een ervaren ASSISTANT SHOP MANAGER.

  • Je staat in voor de commerciële en administratieve opvolging van de shop, alsook voor de opvolging van het winkelpersoneel.
  • Je bent verantwoordelijk voor het commerciële resultaat van de shop.
    Je werkt actief mee in de verkoop en draagt persoonlijk bij tot de commerciële uitstraling en het hoogstaand imago van de zaak.
  • Je kent de vooropgestelde objectieven en tracht deze steeds, zowel kwalitatief als kwantitatief te overtreffen.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor een team van een vijftal medewerkers.
  • Je staat in voor het opmaken van de uurroosters, vakantieplanningen en voor de vlotte doorstroom van informatie naar je team toe.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer en neemt actief deel aan de voorbereiding en opname van de inventarissen.
  • Je hebt een actieve inbreng in het aankoopbeleid door de nodige relevante informatie over doorverkoop en klantenbehoeften door te geven aan de Shop Manager.
  • Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren van de kosten en het beheer van de kassa’s van de winkel.
Wie zoeken we
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in de verkoop en bent klaar voor een volgende stap of hebt reeds ervaring als assistant shop manager in de retail.
  • Je hebt een passie voor mode en bent vertrouwd met het luxesegment.
  • Je bent een people manager met sterke communicatieve skills.
  • Je kan leiding geven en beschikt over de nodige maturiteit.
  • Je bent resultaatgericht en gaat beslissingen niet uit de weg.
  • Je bent flexibel en hebt geen 9 to 5 mentaliteit, weekendwerk schrikt je niet af.
  • Je bent klant- en servicegericht.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren.
  • Je hebt een goede talenkennis (Nederlands – Frans – Engels)
Wij bieden

Wij bieden een uitdagende job met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, boeiende interne en externe contacten en veel autonomie.
Dit alles binnen de informele sfeer van een familiale onderneming gekoppeld aan een professionele structuur en een flinke dosis ambitie voor de toekomst.

Vragen?
Voor meer informatie, neem contact met:
Nathalie Lauwagie
HR Officer
Telefoon: 03 221 10 10
E-Recruitment by HR organizer
site by plug